Support

Læs mere om vores ydelser og de fordele, som følger med
ved køb af ThermITs trådløse temperaturovervågning

Service & support

ThermIT sætter en ære i at service vore kunder hurtigt og effektivt, hvis der opstår behov for hjælp. 

Vi er altid klar til at modtage opkald på telefon +45 7026 6662 eller på e-mail [email protected]

Kundeservice og hotline er inkluderet i abonnementet 

Se herunder hvad der indgår i abonnementet.

Abonnements-dækning

ThermIT har ingen bindinger på vores abonnement.

Hvis abonnement opsiges inden den 20. i en måned, stopper abonnementet ved månedens udløb.

Specielle aftaler kan indgås for eksempel 6 eller 12 måneders perioder.

Support& Hotline:

Fri adgang til

INCLUSIVE:

TILKØB

Full-service overvågning
typisk til kæder med flere butikker

ThermIT FullService overvågning

Da flere og flere af vores kunder efterspørger FullService overvågning, kan vi nu tilbyde en pakke som netop vil passe til for eksempel butiks-kæder og lignende. 

FullService betyder, at vi sætter advarsler op til at lande hos os, (kunden kan også selv få samme advarsler eller stadig se dem på DASHBOARD). ThermIT overvåger, at alle sensorer og hoved-moduler fungerer optimalt. 

Vi holder altså øje med, om hoved-moduler sender data til Cloud serveren løbende i henhold til opsatte tidsintervaller.

Vi holder også øje med, at sensorerne sender data til hoved-modulerne, som de skal, og at sensorerne ikke går uden for opsat advarsel-interval på temperaturerne.

Hvis noget går galt, og det er kritisk, kontakter vi kunden, og det er vigtigt, at vi har to prioriterede telefonnumre at ringe til. 

Det aftales individuelt, om det er 24/7 overvågning eller andre tidsintervaller, der skal overvåges.

Dashboard eksempel