COVID-19 (Coronavirus)

information til vores kunder og forhandlere

General information

Coronavirus har den officielle status som en pandemi, og selvfølgelig er vi forpligtet til at følge regeringens retningslinjer. Det er en opgave for hele samfundet at forsøge at begrænse spredning af virussen. Hos ThermIT arbejdet vi med et sæt retningslinjer for, hvordan vi selv kan forhindre, at virussen spredes, mens vi arbejder.

Kundebesøg af vores medarbejdere

Logistik center & internt arbejde

ThermITs logistikcenter fungerer som normalt, og vi forventer ikke bemærkelsesværdige forstyrrelser i den daglige drift. Dette kræver dog, at vi på forhånd ved, at vi er velkomne hos kunden og ikke kører forgæves, hvis service skal udføres. Vores lager er opdateret, så vi har alle komponenter tilgængelige og kan som altid levere til tiden.

Service team

Vores serviceteam vil betjene kunderne på den bedst mulige måde i forhold til den aktuelle situation, vi alle er i. Alle vores teknikere instrueres omhyggeligt i at udvise den nødvendige forsigtighed og følge alle retningslinjer, når de er på servicebesøg. De vil for eksempel alle bære engangshandsker og mundværn under kundebesøg. Vores service hotline vil stadig være aktiv, selvom nogle af vores medarbejdere arbejder hjemmefra. Det er dog stadig muligt at kontakte os som normalt og som altid få den gode service.

Interne medarbejdere

Vi prøver hele tiden at holde den interne medarbejderstab på mellem tre til fem fremmødte medarbejdere. Vores regnskabsmedarbejder og ingeniør arbejder flere dage på hjemmekontor.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående

– så er du velkommen til at kontakte os.

Mail: [email protected], eller telefon +45 7026 6662

Med venlig hilsen
ThermIT ApS